Ildsjæle på blog!

Jeg begejstres uvilkårligt, når jeg støder på ildsjæle, der oprigtigt brænder for det, de ihærdigt bruger deres kræfter på. Hvad end det så måtte være.

Når kræfterne tilmed bruges på at udbrede kendskabet til computerspils læringspotentialer; ja, så er det svært at få armene ned!

Derfor formår Ella Myhring da også i høj grad at fremkalde begejstring. Jeg er stødt på hende flere gange, har skrevet og snakket lidt med hende og hun er beundringsværdigt engageret. Hun er skolebibliotekar på Højby Skole ved Odense og deler tydeligvis min passion for computerspil.

Jeg har desuden haft fornøjelsen af at bidrage til hendes blog på EMUENIS – der fokuserer på it, læring og skoleudvikling og hvor temaet i øjeblikket er computerspil.

Jeg kan kun stærkt anbefale, at man jævnligt kigger forbi!

Ud over mit eget indlæg er der allerede en række spændende kommentarer, som afspejler diversiteten i den gruppe af mennesker, der er i berøring med feltet computerspil & læring.

Desuden vil jeg opfordre alle og enhver til at tage del i løjerne. Både her og ikke mindst hos Ella. Det handler jo netop om at skabe dialog og enhver kommentar afspejler et synspunkt, som bør høres.

2 thoughts on “Ildsjæle på blog!

Der er lukket for kommentarer.